15 Ekim 2010 Cuma

ESKİLERDEN BİR ŞİİRİM

Kaybettiğim yıllar geri gelmez artık,
Ne kadar çabalasam boş biliyorum.
Hesabını kimden soracağım o yılların,
Kendi kendime sorup duruyorum,ama bilemiyorum.

Kaç mevsim geçti hatırlamıyorum,
Saçlarım bembeyaz oldu artık.
Ne güzellik kaldı,ne de gençlik,
Geçen yılları bir türlü durduramıyorum.

Keşkelerle geçti bütün hayatım,
Ne yazık ki geriye dönemiyorum.
Ölmeden hiç olmazsa bir kere,
Çok mutlu olmak istiyorum.

Keşke seni hiç tanımasaydım,
Acılarla geçmezdi bu kısacık hayatım.
İnsan bir kere aşık oldumu görsün,
Hiç bir anlamı kalmıyor hayatın.



SÜPERBABAANNE
08.Kasım.2003
cumartesi/saat:22.00


1 yorum:

  1. Çok güzellll şiirin Ayça'cım.Yüreğine sağlık.Ah keske geri dönebilsek geriyeeeee.Hayatımız keşkelerle geçmeseeeeee.Sevgiler.

    YanıtlaSil

YASAL UYARI

http://sperbabaanne.blogspot.com/ adresinde SÜPERBABAANNE adlı blogun tüm hakları tarafıma ait olup Blog içeriğinin (Fotoğraf-Yazı vs.) iznim olmadan kopyalanıp kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suç teşkil etmektedir. İzinsiz kullanımlarda yasal işlem uygulanacaktır.

BUNLARIDA DENEMEK İSTEYEBİLİRSİNİZ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...