22 Eylül 2012 Cumartesi

KIŞA HAZIRLIK 2



Bu seferde taze kırmızı biber saklama yöntemini anlatayım.

MALZEMELER:

Taze kırmızı tatlı biber
(acı biber sevenler ondanda yapabilir)

HAZIRLANIŞI:

Aldığımız kırmızı biberleri,yıkayıp,kuruttuktan sonra,doğruyoruz.
(aynen yemeğe doğrar gibi)daha sonra ağzı çıtçıtlı poşetlere
koyuyoruz.poşetlerin ağızlarını iyice kapatıp,derin dondurucuya
koyuyoruz.poşetleri çıkardığımızda az miktarda alıp tekrar yerine
koyabiliriz biberleri.tezgahta az vurarak çevirince alacağımız kadarı
ayrılıyor zaten diğer biberlerden.

AFİYET OLSUN...

6 yorum:

  1. Elinize sağlık,ben de bazen bütün poşetliyorum,bazen de haşlayıp mikserden geçiriyorum..Afiyetle yemeniz dileğiyle.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglık bitanesiii bende dilimleyerek ve taze halde saklayacagım bundan sonra zira ben közler temizler öyle posetlerdim:)

    YanıtlaSil
  4. canım kardeşim birazda közleyip kaldırdım zaten:)

    YanıtlaSil
  5. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    cay-makineleri.com

    YanıtlaSil

YASAL UYARI

http://sperbabaanne.blogspot.com/ adresinde SÜPERBABAANNE adlı blogun tüm hakları tarafıma ait olup Blog içeriğinin (Fotoğraf-Yazı vs.) iznim olmadan kopyalanıp kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suç teşkil etmektedir. İzinsiz kullanımlarda yasal işlem uygulanacaktır.

BUNLARIDA DENEMEK İSTEYEBİLİRSİNİZ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...