18 Haziran 2013 Salı

HAVUÇ REÇELİ(MARMELATI)




 MALZEMELER;

3 büyük boy havuç(rendelenince 3 su bardağı)
3 su bardağı toz şeker
2 su bardağı su
4 karanfil
1 tatlı kaşığı limon suyu

YAPILIŞI;

3 büyük havucu,yıkayıp,kabuklarını kazıyıp rendeliyoruz.
tencere içine koyuyoruz.üzerine 2 su bardağı su koyuyoruz.
kaynamaya başlayınca 5 dakika bekleyip,toz şekerini içine karıştırıyoruz.
kaynayınca ocağın altını kısıyoruz.
en az 1 saat pişme süresi oluyor.hatta bende daha fazla sürdü diyebilirim.
piştikten sonra içine 4 tane karanfil koyup karıştırdım.
kavanoza koyup soğuyunca buzdolabına yerleştirdim.
tadı mükemmel oldu.

NOT;reçel pişirirken mutlaka tahta kaşık kullanmalıyız,karıştırmak için.

AFİYET OLSUN...


4 yorum:

  1. sen ilk söylediginden beri deneyecegim ama biliyorsun fırsatım olmadı bir türlü :) simdi tarifide aldım derhal yapmalıyım harika görünüyor ellerine saglık kardesimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kardeşim,sen daha iyisini yaparsın.az rahatla da önce.teşekkürler:)

      Sil
  2. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    cay-makineleri.com

    YanıtlaSil

YASAL UYARI

http://sperbabaanne.blogspot.com/ adresinde SÜPERBABAANNE adlı blogun tüm hakları tarafıma ait olup Blog içeriğinin (Fotoğraf-Yazı vs.) iznim olmadan kopyalanıp kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suç teşkil etmektedir. İzinsiz kullanımlarda yasal işlem uygulanacaktır.

BUNLARIDA DENEMEK İSTEYEBİLİRSİNİZ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...